Klubben er skolens fritidsordning.

Den er åben for alle elever i bh.kl-3. klasse og har åben uden for skoletid i tidsrummet 7.30-17.00 mandag til torsdag og fredag til 16.30.

Klubben er åben på alle hverdage undtagen mellem jul og nytår, dagene før påske, fredag efter Kristi himmelfartsdag, fredag efter sidste skoledag inden sommerferien og fire uger i sommerferien. Klubbens personale har også undervisningstimer i skolen.

Børnene i Klubben kan dagligt vælge mellem en række aktiviteter. I øjeblikket udbydes bl.a. Rollespilsværksted, Tekstilværksted, Snitteværksted, Perleværksted, Klubaktivitet og aktiviteter i gymnastiksalen.

Klubaktiviteter kan fx være ansigtsmaling, kort- og brætspil, klippe-klistre, knytte, højtlæsning, tegnebord mm. I gymnastiksalen kan børnene fx lege fælleslege, øve akrobatik, lave boldspil, bygge huler og forhindringsbaner, køre på skateboard og rulleskøjter m.m.

Kommunal fritidsklub

Efter 3. klasse kan eleverne gå i en kommunal fritidsklub. Orientering om dette samt information om opskrivning sendes til forældrene i løbet af 3. klasse.